tisdag 11 oktober 2011

Vita stövlar på hjärnan

Jag hittade ett par vita stövlar på Bonprix häromdagen och bara: Åååååååh! Men de kostade 800 och det var för dyrt för ett spontanköp plus att det inte var äkta skinn utan det var PU-läder och gummisula. Tittade för skojs skull på massor av andra webbshoppar för stövlar och det var väldigt skralt med just vita av någon anledning. Så idag när jag kollade mailen såg jag att det kommit erbjudande om rabatt (måste varit ren tur för rabatten gällde alla). Så de var nedsatta till 589. Stod att det var märket Mustang.
Jag har lite shoppingmani just nu och så skäms jag för jag borde egentligen inte köpa någonting. Men om man tittar på mitt klädkonto för ett år så ligger det nog på ca 1000 kronor, max 2000 vilket torde vara mindre än de allra flesta. När jag tycker att "nu har jag köpt mycket på sistone" så brukar jag helt enkelt sluta titta på webbshoppar och i kataloger. Men kunde inte låta bli att beställa de här! De är liksom lite cowboyaktiga med stora spännen och så går de bara till vaden vilket kan vara snyggt till lite längre kjolar.

Hoppas de kommer snart!

1 kommentar:

  1. Sv: Nej har tyvärr inte hittat några, har letar i flera år haha. Men dessa var SJUKT snygga, så synd att de inte finns kvar!

    SvaraRadera