måndag 31 oktober 2011

Underbara stövlar från Bonprix - äntligen!

Många skriver negativa saker om Bonprix på nätet men jag har bara positivt att säga om dem. Jag var tvungen att lämna tillbaka de vita stövlarna p.g.a. fel storlek så jag ringde kundtjänst som man skulle innan jag skickade tillbaka dem. Felet många gör är att de inte läser instruktionerna men hos dem ska man alltså alltid ringa innan. Det enda som gick snett var vår IT-telefoni så jag fick ringa från Skype. Det kostade typ 15 spänn.
Nu har jag provat den nya storleken (39) på stövlarna. Denna gång satt de som en smäck! Jag är positivt överraskad, trodde nog inte det skulle vara så stor skillnad mellan storlekarna. Men till och med i bredd var de lagom (skitovanligt för mig, mina fötter är väldigt smala) och foten liksom fixerades vilket är bra för min stackars tå. Jättefina! De kanske är lite väl "tuffa" för klänningar och vissa kjolar men jag har ju andra stövlar så de kompletterar samlingen. Sen går de bara till vaden vilket passar extra bra till vissa typer av plagg. Det var i alla fall den ursäkt jag hade för att tillåta mig själv att köpa dem, haha. Vad brukar ni hitta på som ursäktar smått ”onödiga” köp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar