torsdag 3 november 2011

Supersöt rutig kjol med spets har blivit min

Jag har precis börjat hänga på Tradera. Jag vet, typ ett decennium efter alla andra! Typiskt mig att haja sent. ;)
Efter middagen var det dags för mig att passa budgivningen på en rutig kjol jag sett ut. Det var ganska många som verkade intresserade och jag hade läst att det skulle vara strategiskt smart att lägga ett bud i sista minuten. Så jag tänkte att jag skulle lägga 118 som maxbud för då skulle det inte bli mer än 150 spänn inklusive frakt vilket kanske var hälften av vad den kostat ny. Jag gillade kjolen väldigt mycket, den var rätt originell. Det var en rutig sak med spets som stack fram undertill och en rosett i sidan. Sista fem minuterna kom det ett bud från någon okänd, sen kontrade jag och jag trodde det skulle bli en strid på kniven. Men det blev jag som vann och det slutade på 74 kronor. "Haha det här var ju riktigt spännande och kul!" tänkte jag. Så där kanske ni har lite tips på strategier på Tradera!
Jag är en sådan där som så gott som aldrig spontanköper någonting. Jag köper bara sånt jag letat efter länge, saker jag behöver väldigt mycket eller saker som är extremt "jag". Men det är klart, ju billigare kläder man köper på nätet desto mindre måste man tänka sig för.


Ser lite söt och skolflickeaktig ut eller vad säger ni? Ursprungligen från Gina Tricot.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar