lördag 24 december 2011

Korsett i julklapp - bästa presenten ever!

Fick julklappar av en kille jag dejtar idag! Alltså han hade frågat efter min storlek och sagt att han skulle se om han hann köpa något. Så hade han hela tre paket! Wow! Jag måste varit den han köpt mest till av alla han känner. Jag blev helt till mig! Först och främst fick jag en korsett med inbyggd strumpebandshållare. Väldigt klassisk och snygg. Sen hade han köpt BH och stringtrosor och till det en matchande strumpebandshållare och stay-ups.
På släktfesten hade jag på mig en knyttopp med fransiga ärmar, ett blommönster framtill och som man knöt runt bysten. Den var väldigt urringad och avslöjande så jag hade ett linne under (modell spaghetti tank top). Kostade bara 9 kronor på Tradera. Alltid kul att kunna ha något nytt på julafton och bra då om man kan hitta billiga kläder. Till det en svart långkjol med ränder som jag ärvt av en släkting.
Sen hade jag gjort julmanikyr. Jag målade naglarna knallröda med silvriga toppar. Roligt att vara lite kreativ när det gäller jul och nagellack. ;)
Så här kan man göra nagellack till jul.



Svart knyttopp. Tycker den var söt med blomman där och jag gillar de lite trashade korta ärmarna, men som sagt, man måste ha ett linne under.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar