söndag 15 april 2012

Mode och kläder inspiration från iPhone

Minns ni de gammaldags klippdockorna? Pappersflickor som man skulle klä i olika papperskläder. Ett kul sätt att testa olika outfits när man var liten.  Nu finns klippdockorna i digital form! Jag struntar i om någon tycker jag är barnslig men jag spelar spelet Top Girl till iPhone varje dag (finns även till iPad). Man är en fotomodell som ska delta i olika runwayvisningar. Varje dag får man ett nytt tema att klä sig efter och i spelet finns flera hundra plagg. Det hela är en tävling med tiotusentals inblandade. Man röstar på andra deltagares outfits och får poäng.  Det är ballt att det finns så mycket snygga kläder i spelet! Man får faktiskt lite inspiration. Jag har märkt att jag blivit lite mer öppen för nya stilar. Sen lär man sig olika engelska begrepp inom kläder. Gillar man något plagg kan man göra en sökning på dess beskrivning på eBay. 


De här skorna t.ex. Vill ha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar