måndag 5 november 2012

Mysigaste (och billigaste) leggings

Jag har länge behövt ett par nya leggings för mina (som jag köpte på Ellos för hundra år sedan och som ändå hållit väldigt bra) har liksom börjat spricka. Det har nästan börjat gå maskor i dem!

Svårt dock att hitta något billigt på en webbshop eftersom minsta ordergräns ofta är så hög. Tradera var svårare än jag trodde att hitta leggings på faktiskt. Det är liksom inne med blanka eller sådana i läderimitation och det vill inte jag ha. Inte heller vill jag ha något färgglatt, jag vill ha svarta! Tråkig jag är... :)

Så jag provade eBay. Och yes, där hittade jag de här för 25 kronor inklusive frakt:



Hur bra är inte det? Sjukt billigt. För det priset tror man ju inte man ska få något bra. Men de var faktiskt jättemysiga! Helt vanliga leggings, jag tror inte kvalitén var något fel på alls. Det enda är att de bara fanns i en storlek (small) och de var inte särskilt rymliga. De var skönare och mjukare i alla fall än dem jag hade tidigare och ganska varma till vintern.

Kommentera här om ni vill ha en länk till någon säljare som har dem kvar så kollar jag åt er.

2 kommentarer:

  1. Hejsan!


    Jag heter Jonathan Schiess och jag jobbar på företaget NetBooster (www.netbooster-agency.se). Vi hjälper våra kunder att synas bättre på nätet genom att annonsera för dem på olika bloggar och hemsidor.

    Vi är intresserade av att annonsera för en av våra kunder (www.outnorth.se) på din blogg. Ersättning ingår.


    Låter det intressant är det bara att höra av sig till jonathan.schiess@netbooster.com så berättar jag mer!


    Med vänliga hälsningar,
    Jonathan

    SvaraRadera
  2. I år har jag också länge letat efter de bästa leggings. Jag hittade de perfekta ullarna. De är väldigt varma och jag vet att de kommer att tjäna mig i många år.

    SvaraRadera