tisdag 26 juni 2012

Snyggaste jeansklänningen i sommar?

Köpte en jeansklänning för lite sedan som jag fick för 61 kr plus frakt 45 kr på Tradera. Lite mycket kanske men den var snygg och hade kostat 500 kronor ny. Hade jag väntat till sista sekunden med att lägga mitt bud hade det blivit billigare. Men jag orkade inte klocka på sekundnivå. Det var en som höjde tio spänn per sekund på slutet. Olärt. Man lägger väl ett maxbud på sluttampen och så är det bra med det? :P (Så brukar jag göra i alla fall.)
Nu har jag fått hem den. Shiiiiiit vad snygg den var! Som om den var skräddarsydd till just mig. Höll på och trilla av stolen. Aldrig sett en sån snygg jeansklänning förr och just att den satt helt perfekt. Den kom tydligen från JC. Glad!
Sen hade jag köpt ett vitt linne också som var väldigt enkelt som man kan ha under den nya jeansvästen hade jag tänkt. Åh vad jag ska vara fin i sommar!

Fler bilder jag hittade.


Min nya fina jeansklänning från JC. Den var seriöst sydd på något sätt. :) Inte sladdring som många klänningar av denim är idag. Inte för att de inte också är snygga men jag gillade den här för att den liksom var stadig.

1 kommentar:

  1. snygg :))
    men när när när ska man få använda klänningar o shorts o allt annat man köpt inför sommarn ?

    SvaraRadera